[energiadecreixent] Text que servirà com a base per les jornades de Cuixà.

Edu eduamoviments.net
Dma Abr 8 23:28:58 CEST 2008

Hola,

Doncs el canvi de servidor ens ho ha posat difícil. El ftp de la web del
decreixement em rebutja un cop a dins i també tinc problemes per pujar
arxius al docman...
Li he enviat un correu-e al Victor de l'Infoespai però potser tenen
molta feina perque costa que em contestin...! A veure què podem fer!!

Salut!

edu