[energiadecreixent] ACTA ASSEMBLEA D'ORGANITZACIÓ INTERNA DEL GRUP DE DECREIXEMENT

Esteve López estevelopezagmail.com
Dij Oct 25 19:23:45 CEST 2007

Jo voto pel dimecres 31. Però com diu l'Enric, no cal que les fem sempre en
dimecres, així donem més alternatives d'assitir a la gent que te quelcom a
fer cada dimecres.

Miro també d'ajustar una mica l'acta de l'anterior assemblea.

Salut.

El 25/10/07, ester c <ishtar888 en gmail.com> ha escrit: