[energiadecreixent] propostes d'altres grups

Ruben Suriñach Padilla rubensapangea.org
Div Oct 19 15:54:13 CEST 2007

Hola a tots,

Pel que fa a la proposta del poble sec, també m'ha arribat via cric, de
manera que, donat que l'entesa pel decreixement és una xarxa de
col·lectius vinculats al decreixement d'alguna manera, havia pensat
combinar-ho (portar la revista a la taula informativa de l'entesa),
mostrant la revista com una eina pel decreixement. Si de cas en parlem a
l'assemblea dimarts.

Salut!