[energiadecreixent] Fwd: demanent entrevista

Esteve López estevelopezagmail.com
Dme Nov 21 14:27:10 CET 2007

Hola a tothom,

En Víctor m'ha dit que la entrevista es publicarà amb tota probabilitat el
dijous.

També es podrà llegir al seu web: http://www.drac.com/cac/

Salut!

---------- Forwarded message ----------
From: info decreixement <info en decreixement.net>
Date: 20/11/2007 11:07
Subject: demanent entrevista
To: Esteve López <estevelopez en gmail.com>
Cc: edu en moviments.net

 Hola Esteve,

Ja t'han batejat!
però demanen per tu, tot i no encertar el teu nom, ni el de l'entesa.
Tenint en compte que és el diari de Sabadell, a més, és el més adequat...

salut,
enric

-------- Missatge original --------  Assumpte: BUSCANT A L´EDUARD  Data: Tue,
20 Nov 2007 10:32:57 +0100  De: Víctor Colomer
<vcolomer en drac.com><vcolomer en drac.com>  A:
info en decreixement.net

Hola, voldria posar-me en contacte amb Eduard López de lŽoficina del
decreixement.     Donarà una conferència a Barberà i jo voldria fer-li una
entrevista abans, per telèfon, per publicar al diari de sabadell. MŽhi podeu
posar en contacte?

 Víctor Colomer
Tf: 93 7261100 Fax: 93 727 0865
vcolomer en drac.com

 Diari de Sabadell,
Sant Quirze, 37
08201 Sabadell

 La web del cara a cara: Més de 2.000 entrevistes de Diari de Sabadell a
www.drac.com/cac . Actualització diària.