[energiadecreixent] Fwd: Fwd: xerrada a Barberà]

Esteve López estevelopezagmail.com
Dma Nov 6 16:48:25 CET 2007

A mi em sembla genial, però reenvio a la llista de distribució de l'entesa
pel decreixement per si algú vol dir quelcom al respecte.

Salut.

---------- Forwarded message ----------
From: xavi <xavi en casaldejoves.org>
Date: 06/11/2007 16:35
Subject: Re: Fwd: [energiadecreixent] xerrada a Barberà]
To: Esteve López <estevelopez en gmail.com>, ishtar888 en gmail.com
Cc: obriupas en casaldejoves.org

 *Hola,

finalment la xerrada la farem al nostre local, que està a 10 minuts de
l'estació de la renfe.

un altre tema que us voliem comentar es que durant les jornades, sempre fem
algun material de difusió de l'idea en la que volem centrar les jornades.
Com que aquest any volem parlar de decreixement, hem pensat de fer
l'enganxina que us adjunto. Com podeu veure, surt l'adreça web de l'entesa
pel decreixement, així que us voliem preguntar si no us fa res. La nostra
idea és posar alguna cosa del tipus " + info a:www.decreixement.net".

Bé, ja ens direu...

moltes gràcies de nou

xavi

On Tue, 6 Nov 2007 16:26:00 +0100, Esteve López wrote*