[energiadecreixent] Experiències cooperatives de producció

enric enricamoviments.net
Dma Nov 6 12:47:00 CET 2007

Bé, en general ells no seran capdavanters del moviment pel decreixement,
però si s'agafa aquest camí,
almenys són dels pocs proveidors que es poden adaptar a un canvi cap al
decreixement, en incorporar el factor cooperatiu i d'escala reduida,  al
de les renovables.

A part, que no tots són iguals. Per exemple, La fundació terra, està
promovent el decreixement a través de moltes de les seves iniciatives
com l'edició del llibre Simplicidad radical.

salut,
enric

En/na Eugeni Sans ha escrit: