[energiadecreixent] acta reunió anterior i comentaris

Alex Montón -Drogui- drogui en gmail.com
Mie Mayo 16 14:40:58 CEST 2007

Pregunta a tots els que vau anar a la reunio i gent que ho pugui saber.

Sobre aixo:
"Trabajar 2 horas al dia (de l'editorial Zix). Es diu que es un bon
manual sobre decreixement."

L'editorial Zix a España, no existeix, esta ben escrit ??? D'on es aquesta
editorial ?

Aixo es tot, ho necessito perque tinc un amic que em pot trobar el llibre si
li dono mes informacio.

Alex

Avui no puc anar a la xerrada, tinc l'examen el dia 2 de Juny. Pensaba que
tocaria mes tard. Ara m'ha agafat l'estress. Si que anire al festi attac
dissabte.

On 5/16/07, enric <enricamoviments.net> wrote:

> Hola a tothom,
>
> Com que veig que algunes persones que llegeixen correus, no seguiu de la
> mateixa manera els fòrums, faig un reenviament aquí de la darrera acta
> de reunió:
>
> Igualment esteu animades a participar en els fòrums de
> www.decreixement.net
>
> Tampoc us oblideu de l'agenda, que convoca per exemple, avui a les 19.30
> a una trobada de discussió sobre les idees del decreixement.
> S'han enviat temes de discussió en aquest fòrum:
>
> http://decreixement.net/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=102&func=showcat&catid=11

> [...]

La unica solucion saludable a los problemas ambientales, energeticos y
sociales es decrecer.
www.decreixement.net
Ya sabes como afectara el pixo maximo de producción de petroleo en tu vida
diaria ?

Web informativa - www.crisisenergetica.org
Info comprensible -
www.crisisenergetica.org/ficheros/El_mundo_ante_el_cenit_del_petroleo.pdf
Info mas densa -
http://llistes.moviments.net/enric/energia/Los_idealistas_son_ellos.pdf

Porque no se puede crecer indefinidamente en un planeta finito ?
Porque el desarrollo sostenible es imposible si se basa en crecimiento
economico ?
Video explicativo -
http://www.crisisenergetica.org/staticpages/index.php?page=20070126131019945