[energiadecreixent] Resum taller "crisi energètica, una oportunitat?"

enric enric en moviments.net
Vie Mar 30 15:14:21 CEST 2007

Penso que està molt bé!!

Ara ja els podem penjar tots als fòrums, per que se'ls miri la gent i
comunicar-ho als assistents.

Si no ho fa ningú abans, jo ho faré durant el cap de setmana.

salut!
enric

En/na esteve lopez ha escrit: