[energiadecreixent] Decreixement i nova cultura del territori

enric enric en moviments.net
Mie Mar 28 15:56:46 CEST 2007

Bones!

Jo vaig ser-hi el dissabte i vaig estar en un taller sobre territori i
petjada ecològica, en que entre el ponent (josep maria mallarach) i jo,
vem acabar dient que l'única sortida era el decreixement;
a més en vaig parlar en diversa gent i tothom estava prou assabentat
d'aquest discurs i se'm va dir que el diumenge sortiria alguna cosa en
la declaració.

Després, ja em van dir, que sortia en el mateix títol de la declaració,
però no ho havia passat encara perquè no havia trobat cap enllaç a
internet (gràcies Stefano per avançar-te)

Així, doncs, l'objectiu d'extendre el decreixement entre diversos
col·lectius s'està complint a ritme de bola de neu :D

som-hi!!
enric

En/na Stefano Puddu ha escrit: