[energiadecreixent] [Energia-info] Qui s'apunta amb mi a fer xerradeta?

Alex Montón -Drogui- drogui en gmail.com
Mar Mar 27 22:03:49 CEST 2007

Comencem a pujar el nivell de les xerrades, hauriem de reunirnos un dia i
"muntar" una xerrada base per tal de facilitar que la gent s'apunti a fer
aquestes coses.
Jo a aquest nivell em fa respecte anar, i com que ara estic liat i no tinc
temps, no em presento voluntari, pero a la de Sants si que anire :).

Alex

On 3/27/07, Eduard Folch <eduard.folchagmail.com> wrote:

> Plouen com a xurros...
> ara ens conviden a una xerradeta sobre crisi energètica i decreixement el
> proper dimarts 17 d'abril a les 10h
> A la facultat de pedagogia de Mundet.
>
> Qui s'apunta amb mi?
> Salut!

La unica solucion a los problemas ambientales, energeticos y sociales es
decrecer.
www.decreixement.net
Ya sabes como afectara el pixo maximo de producción de petroleo en tu vida
diaria ?

Web informativa - www.crisisenergetica.org
Info comprensible -
www.crisisenergetica.org/ficheros/El_mundo_ante_el_cenit_del_petroleo.pdf
Info mas densa -
http://llistes.moviments.net/enric/energia/Los_idealistas_son_ellos.pdf

Porque no se puede crecer indefinidamente en un planeta finito ?
Porque el desarrollo sostenible es imposible si se basa en crecimiento
economico ?
Video explicativo -
http://www.crisisenergetica.org/staticpages/index.php?page=20070126131019945