[energiadecreixent] les dues pràctiques

Montse Peiron - CRIC montsep en pangea.org
Lun Mar 19 17:33:33 CET 2007

hola,

resposta a l'últim mail que ha enviat l'Enric aquest matí, l'he esborrat
sense voler:

- molt important tenir present que hi ha les "dues pràctiques", la del
dia a dia de cadascú i la de transformar les estructures socioeconòmiques.

- ja vaig esmentar fa uns dies la revista Opcions com a eina on
trobar-hi idees sobre la pràctica del dia a dia (relacionades amb el
consum i les maneres com estem acostumats a satisfer necessitats -peça
clau per moure'ns cap a un sistema "decrescut") i algunes reflexions que
poden ser útils per a la pràctica de la transformació social.

He trigat a respondre perquè em feia com vergonya tornar a "fer
propaganda" d'Opcions, però veient que hi ha gent que demana info
pràctica i que s'han enviat alguns recursos que no incloïen Opcions,
doncs ho torno a explicar una mica més extensament.

Per a qui no conegui la revista, millor que es baixi algun dels últims
números disponibles, perquè els continguts del web estan una mica
desfasats. www.opcions.org.

siau