[energiadecreixent] un altre petit article

enric enric en moviments.net
Lun Mar 19 00:17:55 CET 2007

Hola Anna,

Si per *práctiques* entens que es pugui aplicar ja ara mateix des de
persones individuals o petits col·lectius, llavors el llibre que ha dit
l'Alex, és el teu llibre.
Si per *pràctiques* ens estiguessim referint a com posar en práctica la
transició al decreixement a nivel macro; és a dir parlar de propostes
que es poguessin aplicar per transformar el sistema socioeconòmic,
llavors el que deies de "sobrevivir al desarrollo" o "objectiu
decreixment" crec que en parlen una mica de moment, tot i que pel que
m'ha dit l'stefano, el proper llibre que traduirá Icaria i que sortirà
al desembre, "l'aposta pel decreixement" (també de Latouche) serà el que
més hi incidirà...

Com també ho seria el propostari que ha proposat l'Arnau i que de moment
és només això, una proposta.

salutacions,
enric

En/na Anna Narciso Dublanc ha escrit: