[energiadecreixent] un altre petit article

Alex Montón -Drogui- drogui en gmail.com
Dom Mar 18 20:17:54 CET 2007

Jo crec que es molt bo: Simplicidad Radical

El pots comprar aqui:
http://www.terra.org/articulos/art01015.html

Alex

On 3/18/07, Anna Narciso Dublanc <anna_narcisoahotmail.com> wrote:

> Hola Stefano,
>
> just avui he llegit el teu article al gar de La Garriga. M'alegra anar
> llegint sovint sobre el decreixement arreu i que se'n parli (ara ja quan ho
> comento, comencen a pensar que potser és cert que no m'ho havia inventat jo
> en una nit de malsons sino que existeix de debó aquest concepte...)
>
> Una consulta, quin llibre em recomanes/em recomaneu per agafar idees *
> pràctiques* de com portar-ho a terme? "Sobrevivir al desarrollo" podria
> ser un?
>
> gràcies per endavant, una salutació i bona setmana a tothom!!

> [...]

La unica solucion a los problemas ambientales, energeticos y sociales es
decrecer.
www.decreixement.net
Ya sabes como afectara el pixo maximo de producción de petroleo en tu vida
diaria ?

Web informativa - www.crisisenergetica.org
Info comprensible -
www.crisisenergetica.org/ficheros/El_mundo_ante_el_cenit_del_petroleo.pdf
Info mas densa -
http://llistes.moviments.net/enric/energia/Los_idealistas_son_ellos.pdf

Porque no se puede crecer indefinidamente en un planeta finito ?
Porque el desarrollo sostenible es imposible si se basa en crecimiento
economico ?
Video explicativo -
http://www.crisisenergetica.org/staticpages/index.php?page=20070126131019945