[energiadecreixent] EL PROPOSTARI

Esteve López estevelopez en gmail.com
Mar Mar 13 22:44:38 CET 2007

Hola,

El diumenge em vaig comprometre a participar en la tasca de formular un marc
teòric per al decreixement. Per tant, aquí em teniu, intentant-ho.

Començo amb una proposta que espero que pugui complementar la teva, Arnau.

Penso en la concepció d'un marc per a la evolució tant de les idees com de
les experiències dintre d'una dinàmica dialèctica. M'explico, recordeu el
concepte d'evolució de la historia a través els estadis de tesi, antítesi i
síntesi Hegeliana? la idea que proposo manté un cert paral.lelisme.
Pensament, praxis i interpretació com síntesi i la dialèctica com a
catalitzador de cadascun d'aquests estadis.

Com dur a la pràctica la idea? cal anar concretant però la meva proposta
aniria per treballar segons la filosofia wiki (coneixement cooperatiu) i
disposant d'un wiki. Aquest estaria estructurat segons tres grans apartats:
Pensament, praxis i interpretació.

No se que en penseu.

Salut!

El 12/03/07, facilillo en moviments.net <facilillo en moviments.net> ha escrit: