[energiadecreixent] difusio conclusions

Xavier Perarnau xavierperarnau en gmail.com
Vie Mar 9 15:53:37 CET 2007

Com a membre d'ATTAC us suggereixo que també em feu arribar a mi les
conclusions per tal de proposar incloure-les també al proper numero de la
nostra prublicació mensual

El 09/03/07, enric <enric en moviments.net> ha escrit:

> Hola a tothom,
>
> També han trucat ara de les revistes athanor i dia de la terra per a que
> els fem arribar les conclusions de les jornades per publicar-ho en els
> seus propers números.
>
> Això em fa pensar que de cara a l'assemblea de diumenge a la tarda ens
> hauríem d'organitzar i repartir tasques si es possible entre més gent de
> les que les ha assumit  fins ara.
> Si volem aprofitar la visibilització i el punt d'inflexió que
> significaran aquests dies, caldrà treballar molt en la difusió i
> comunicació a partir d'ara.

> [...]

Xavier