[energiadecreixent] la contra de la vanguardia

Alex Montón -Drogui- drogui en gmail.com
Vie Mar 9 14:27:43 CET 2007

El meu pare compra la vanguardia i ho he vist aquest mati. Despres, quan
vingui l'escanejo.

Alex

On 3/9/07, enric <enricamoviments.net> wrote:

> Bones!!
>
> Tenim el Latouche a la contra de la vanguardia, avui. No té desperdici!!
>
> Si algú té acceś a la web per "alliberar" la versió digital es podria
> fer arribar per aquí o posar un link,
>
> salut!
> enric

Yo, coleccionista de chapas :)
Si me traes chapas te estare agradecido !
http://www.coleccionistadechapas.com
http://afinsapress.com/revistas/PDF/coleccionismo65.pdf
Ya sabes como afectara el pixo maximo de producción de petroleo en tu vida
diaria ?

Web informativa - www.crisisenergetica.org
Info comprensible -
www.crisisenergetica.org/ficheros/El_mundo_ante_el_cenit_del_petroleo.pdf
Info mas densa -
http://llistes.moviments.net/enric/energia/Los_idealistas_son_ellos.pdf

Porque no se puede crecer indefinidamente en un planeta finito ?
Porque el desarrollo sostenible es imposible si se basa en crecimiento
economico ?
Video explicativo -
http://www.crisisenergetica.org/staticpages/index.php?page=20070126131019945