[energiadecreixent] quedar una mica abans de la xerrada del dissabte?

andoni barahona andoni en todoenlaces.com
Dom Jun 17 06:42:42 CEST 2007

Hola, sóc l'Andoni i m'he oferit  per a la xerrada del dissabte, encara
no he rebut confirmació però hi seré igualment, també arribaré amb temps
a la paradeta de la fira. M'agradaria quedar una estoneta abans de la
xerrada amb les persones que hagin de donar-la, potser mitja hora, o fer
un entrepà decreixentista per dinar i coneixer-nos, i coordinar una mica
la xerrada i repasar els punts claus.
Teniu en compte que per tema de feina i horari no he pugut trobar-me
abans amb vosaltres  :(  però afortunadament sembla que ens veiem aquest
cap de setmana. Si podeu arribar una mica abans com proposo, ens veiem a
la taula si voleu. Salut!!