[energiadecreixent] visita Al Gore

facilillo en moviments.net facilillo en moviments.net
Jue Jun 7 10:57:57 CEST 2007

Hola decreixents!

Ahir estava malalt (avui només estic fatal) i no vaig poder venir. Ho sento

segueixo obsessionat amb el Gore... a més, al G8 també es parla del canvi
climàtic! Hem de fer algo!

A més a més, si vemos quien habrá en el Encuentro, seguro que mas de uno
de los asistentes agradecerá un mensaje decreciente que de el contrapunto
a la complacencia "desarrollosostenibilista" que emmana del ecopijo Al
Gore. Estos son:

     Al Gore
     Amigos de la Tierra España
     Ángeles Parra
     ARBA (Asociación para la Recuperación del Bosque Autóctono)
     Cristina Narbona
     Ecologistas en Acción
     Fundación Más Árboles
     Fundación Matrix
     Greenpeace
     Joaquín Araújo
     Joaquín Nieto
     Jordi Bigues
     Plataforma Rural
     SEO/BirdLife
     Triodos Bank
     Vandana Shiva
     WWF/Adena

No plantejo forçar massa les coses, sinó es pot estar dins ens podem
quedar a l'entrada, però s'ha de dir algo!

Es podria fer senzillament una pancarta, un disfrass i un comunicat-flier

El comunicat-flier se li donaria a la gent que hi hagués per allà i a la
premsa. S'explicaria breument la complexitat de la crítica, perque està
clar que amb una pancarta poca cosa es pot dir.

Jo el puc fer i enviar per la llista/foro aquesta setmana perque la gent
el retoqui. ELs de l'infoespai podrieu fer la convocatoria a la premsa i
les fotocopies del text.

La pancarta podría ser un fake del merchandisng de "Una verdad incómoda".
Amb el mateix estil de lletra podría dir: "Una verdad insuficiente" i a
sota afegir "el canvi climàtic es real, les sol.lucions d'Al Gore no" o
"el canvi climàtic es real, les teves sol.lucions no", o "el canvi
climàtic es seriós, les sol.lucions d'Al Gore fan riure"...

També es podría fer una altra pancarta amb el lema utilitzat durant les
cimeres del clima pels activistes de carbonwatch: "Business is the
problema, not the solution". Així també els convidats internacionals i la
barcelona cosmopolita es podrien identificar més amb l'acció.

Es podría quedar el 22 de juny a Can Masdeu o a l'Infoespai i fer les dues
pancartes entre tres o quatre. Jo puc posar material per pintar i canyes i
cordill i cinta, faltaría algú que tingues plàstic de pancarta, uns sis
metres mínim.

I per últim, molaria que la persona que llegís el comunicat, o les que
aguanten les pancartes... o tots! Anessim amb algún disfrass comú. Aquesta
es la part que segueixo sense tenir clara (per això no havia enviat abans
la proposta). Podriem anar vestits de payasos, en plan clown army,
sobretot si escollim l'última opció de pancarta, o podriem anar de tratge
elegant pero descamisats, com senyors de negocis en plena ressaca... o de
personatges de película de terror (por lo de gore...) o una altre cosa
menys estúpida! Idees?

com ho veieu tot plegat???

Arnau