[energiadecreixent] text per difondre el dia sense cotxes i pel decreixement.

ester c ishtar888 en gmail.com
Lun Jul 30 14:33:46 CEST 2007

hola enric, el text està bé, però té algunes faltes. ara no te les puc
corregir perquè no tinc temps i estic al locutori. intentaré passar per
l'infoespai quan pugui i si no l'heu pogut corregir ho faré jo.
un petó,

ester.