[energiadecreixent] un apunt

Jesus ODG jesus.carrion en debtwatch.org
Jue Ene 25 15:40:57 CET 2007

Hola a tothom,

La xarxa de traductors que us comentava la podeu visitar a
http://www.babels.org
I la seva filosofia a http://www.babels.org/article7.html

Una abraçada,

Jesús
ODG - Observatori del Deute en la Globalització
jesus.carrionadebtwatch.org
Tel. +34 93 785 13 18
Fax. +34 93 784 14 30
www.debtwatch.org

-----Mensaje original-----
De: enric [mailto:enricamoviments.net]
Enviado el: miércoles, 24 de enero de 2007 11:26
Para: Xarxa pel decreixement
Asunto: Re: [energiadecreixent] un apunt

Hola!!

Si escollim opció de fer-ho amb traducció simultanea, apareixen varies
opcions, estic fent diversos contactes per a que a la reunió de dilluns
podem escollir.

En aquest cas també seria partidari de fer les dues xerrades divendres a la
tarda en una jornada més llarga.

estic consultant varies opcions, (públiques i socials)
per a que el dilluns tinguem un grapat d'opcions a escollir.

salut,
enric

En/na facililloamoviments.net ha escrit: