[energiadecreixent] una puntualització

enric enric en moviments.net
Lun Ene 22 00:40:32 CET 2007

Hola!

Recordo que l'opció pel CCCB, és a causa de la necessitat de traduir
simultaneament la xerrada de Latouche en francés.

Si algú coneix d'altres opcions que incloguin traducció simultànea per a
tant a gent aniria bé saber-ho, doncs jo no en coneixo de millors i de
moment m'he passat una estona cercant a internet sense èxit.

Per cert, el Naredo m'ha dit que va molt liat i que no pot venir, així
que començo a sondejar les següents opcions de persones que ens puguin
fer una xerrada sobre economia i decreixement en lńia similar.

salut!
enric

En/na facililloamoviments.net ha escrit: