[energiadecreixent] Recordatori de reunió 15/01/07

enric enric en moviments.net
Dom Ene 14 22:36:03 CET 2007

Hola a tothom

per variar, jo també hi seŕe demà a la reunió,

proposo alguns temes per l'ordre del dia

1. Concreció del programa de les jornades. (podem arribar a posar
ponents per saber amb qui hem de contactar, no?
2-  pàgina web, amb quina funció.
3 - materials pedagògics, videos. etc... qui? mirem de cercar
finançament per això (silabossasona.net)
4- crida, manifest, adhesions?

ve, ja els discutem, o canviem, etc....

ens veiem!!
enric
pd: per cert, ara que el capitalisme oficial, ja és de color verd
(noticia comissió europea de la setmana) encara agafa més rellevància el
discurs del decreixement, no?

En/na Eduard Folch ha escrit: