[energiadecreixent] llegeix només si t'interessa lo de "qui som"

facilillo en moviments.net facilillo en moviments.net
Vie Feb 23 14:41:52 CET 2007

yep! em vai arrepentir enseguida d'haber enviat aquell mail, no perque no
cregui el que hi deia, sinó perque aquest tipus de debats son pesats i
irrelevants.

Si a algú li interessa, no em referia a si s'havien d'otorgar mèrits "a
qui no ho mereixia", sinó a un altre tema que em preocupa desde la primera
reunió i que segurament l'Enric i jo veiem diferent. Es tracta del tema
d'"inflar" les realitats polítiques que articulem (el que passa es que he
escollit un mal exemple, doncs en aquest cas era irrelevant).

Crec que hem d'anar amb compte de no crear fantasmes i referents
sobredimensionats, que acaben confonent sobre les nostres capacitats reals
i sobretot poden significar un 'queme' pels quatre gats que volen tirar
endavant algo massa gran. Francament -i no dic que sigui negatiu- ara
mateix som literalment quatre gats.

Per aquí anaven els tiros, no per excloure a ningú de cap llista.

...i no cal seguir el debat per aquí!

arnau