[energiadecreixent] web decreixement.net

facilillo en moviments.net facilillo en moviments.net
Mie Feb 21 20:20:19 CET 2007

per cert, se m'acut posar a "simplicitat radical" el link de slow food, no?

ah, i lo que diu el Xavi Borras dels seus articles hauria d'anar a la
secció textos, no ? (a mes ja venen en pdf) i no a la secció links, on
quedaria molt raro..

arnau

 Hola,