[energiadecreixent] Difusió II jornades decreixement

daniel en crisisenergetica.org daniel en crisisenergetica.org
Mie Feb 21 16:20:54 CET 2007

Us vull demanar un favor. M'agradaria posar un banner a Crisis Energética per fer propaganda de les jornades, però aquests dies vaig molt liat, i a més tinc por de fer una desgràcia gràfica...

Si el dissenyador volguès fer un banner estàtic d'uns 376 x 103 pixels, em comprometo a possar-lo i que enllaci amb la web de decreixement. Només demanar que  es vegi clar que són unes jornades i la data i el lloc (Barcelona).

Dani