[energiadecreixent] NO TANQUEU el tríptic encara!

Ton> tondalmau en gmail.com
Mar Feb 13 00:15:38 CET 2007

Em sembla bé de que no em poseu per cantar després del dinar del diumenge
per manca d'espai, però em podeu mantenir en l'espai dels cantautors (o
cansautors), i allà es donaran les explicacions oportunes i el diumenge
canto més o menys segons el temps de que disposem... però, perquè us haig
d'enganyar... em fa molta il·lusió que surti el meu nom en aquest triptic
tant treballat amb la participació i sinèrgies de la xarxa...

Us felicito a tots per aquesta experiència...

Ton Dalmau>
www.tondalmau.es.kz

El 12/02/07, Revista Userda <infoauserda.com> ha escrit: