[energiadecreixent] NO TANQUEU el tríptic encara!

facilillo en moviments.net facilillo en moviments.net
Lun Feb 12 21:35:53 CET 2007

Yepa! no he pogut mirar el mail avui.. però deu n'hi do! Veig que ja està
casi dat i beneit... però yep, no tanquem encara. Sobretot per lo del
Xavi Montanyès. Així que porfa, una última revisió abans d'entrar a
màquines! (ho sento, se per experiència que aquesta fase es un rotllo)

I abans que res: molt molt bona feina!

1-Així quedaria lo del Xavi Montanyès (veure també punt 3)

“Actiu a la Xarxa de Consum Solidari, la Xarxa Agroecològica i la
Plataforma Rural. Atualment coordina la ‘Campanya contra la distribució
moderna alimentaria’ a No et Mengis el Món”.

2-Els cansautors poden ser cantautors... però Nomadah i la Gana i la Tribu
Urbana son el mateix grup! (una mica llarg, ja ho se, però no els separem
encara! ja tindran temps quan siguin famosos...). A mi si que m'agrada que
vingui a tocar el Ton Dalmau el diumenge despres de dinar, però entenc que
no es pugui afegir al triptic per motius d'espai.. et va be així Ton?

3-De l'Enric Tello jo treuria que té un doctorat (i així també ens
estalviem altres problemes si es inexacte). Quan algú es catedràtic, no es
obvi que també es doctorat? També es pot redactar la última frase del
Latouche de manera més curta ¿pero perque aquests microcanvis? perque
quedi espai pel Xavi Montanyés!!! (seria bastant lleig no posar-lo, no?)

4-El text de la conferencia del Latouche està bastant desconectat del seu
títol. Ara que ho veig en conjunt me n'he adonat, llastima que no ho veies
quan vaig fer el text. Però encara es pot arreglar. Afegiria doncs una
altre frase, seguint el joc de definicions i just al principi. Quedaria
així:

"El desenvolupament sostenible: un oximoró que convida a canviar-ho tot
perque res no canvi. L'Economia, en majúscules: una esfera
automatitzada..."

5-Un altre tema de certa fondaria: Al final l'opció de Can Masdeu apareix
al mateix nivell que escollir l'Aula Magna perque es un bon espai. Jo crec
que l'aposta per Can Masdeu anava més enllà d'aprofitar la bellesa de
l'indret; es tractava de buscar una coherència entre forma i contingut. I
crec que aquesta sensació no es transmet en el disseny. No ho dic per un
tema de protagonisme de Can Masdeu, sinó d'enfortir les propies Jornades
donant-li's un caràcter menys acadèmic. A més hi havia la proposta
d'incluir EdPAC, que crec que ha quedat desatesa. La sol.lució que proposo
es que en el tríptic s'afegeixi una frase a la definició de Can Masdeu, al
final:

"...units pel nexe comú de l'agroecologia i la col.lectivització. El
decreixement: si no aquí, on? si no ara, quan?"

i sobretot posar la web! (www.canmasdeu.net)

Per altra banda, al cartell (al tríptic no cal, ja s'han mencionat els
problemes d'espai) posaría els logos dels col.lectius que han estat
impulsant les Jornades i que ho vulguin. Encara que no sigui en un gran
tamany. Com a mínim Edpac (està a la seva web) Can Masdeu i l'Observatori
de la Crisis Energètica. Dit sigui de pas, potser també m'ajudaria a que
la gent de Can Masdeu es fes més seves les Jornades, ja sabeu, els símbols
creen pertanyença i aquestes coses sempre fan il.lusió...

Això es tot. Adjunto dos propostes de logo de Can Masdeu, en una no posa
el nom, però s'hi pot afegir sota en lletra normal.

salut i decreixement!

arnau