[energiadecreixent] dos dubtes

enric enric en moviments.net
Lun Feb 12 19:10:10 CET 2007

Hola!

Jo posaria cantautors, i en quan al Ton el treuria del dissabte a la
nit, i l'opció que ell proposa pel diumenge després de dinar la
improvisaria segons anem d'horaris, així que no cal posar-ho...

D'altra banda finalment hem quedat amb la fundació solidaritat UB que
els seu logo no és necessari; (estan movent encara la opció de la
reducció del preu de l'aula magnda, però la opció descompte via logo no
serà la via utilitzada).

salut!!
enric

En/na Stefano Puddu ha escrit: