[energiadecreixent] una altra

Eduard Folch eduard.folch en gmail.com
Lun Feb 12 16:42:28 CET 2007

Hola Stefano,

Felicitats pel tríptic i el desplegable! m'han agradat moltissim!!!
Quan puguis em podries passar la foto que has utilitzat pels tríptics? la
dels cotxes plantats? Adaptaré la web a la imatge que has utilitzat :)

Genial! estic super motivat!
Merci i salut!

edu

El 12/02/07, Stefano Puddu <stefanoafaino.com> ha escrit:

> Això NO ho he corregit, de moment.
> Aniria bé consultar-li al mateix Enric. Algú pot fer-ho?
>
> gràcies,

Cuidado! Se acaba el petróleo barato!
http://www.crisisenergetica.org/ficheros/El_mundo_ante_el_cenit_del_petroleo.pdf