[energiadecreixent] El llibre d'en Latouche

Xavier Perarnau xavierperarnau en gmail.com
Lun Feb 12 10:49:11 CET 2007

Sergi
Tractant-se d'un llibre d'importació em sembla que el que t'han dit no està
gaire llunyu de la realitat. Pots provar a LAIE o LA CENTRAL

El 12/02/07, Marmot Excitat Numeruu <marmotsola en hotmail.com> ha escrit:

> Bones!
>
> sóc en Sergi un del Grup de Defensa del Ter que apareixem de tant en tant
> (com el Ter mateix, que va xupat). Per terres osonenques estem organitzant
> unes xerrades sobre el Decreixement de cara a finals d'abril. De moment
> som
> tres entitats impulsores. Quan ho tinguem una mica més lligat us enviarem
> la
> programació. En principi seran tres xerrades en dies diferents i
> acompanyades d'un exemple pràctic que ja funcioni i que treballi en la
> línia
> [...]

Xavier Perarnau