[energiadecreixent] Re: proposta tríptic

Manuel Torres M. mtm en edpac.org
Lun Feb 12 10:12:53 CET 2007

buenas

felicitaciones por el tríptico. está muy bien.
Quería consultar sobre el texto que redactamos para la contraportada:
La crisi energètica i ecològica de
la nostra civilització implica una
transformació inevitable del model
productiu, de mobilitat, de consum,
en fi, de vida. En aquesta
cruïlla històrica, podem reprendre
el comandament de les nostres
vides, arrabassant-lo als qui han
fet de l’existència un negoci esponencial,
o tornar a confiar en les
inquietants receptes dels deus del
mercat,la tecnologia, l’espectacle
No sé mucho catalán pero tengo la duda de si exponencial es con "x" o "s"
Y la firma de esta mini-intro sería la de EDPAC (http://edpac.org) como
g-ente que colabora en esta dirección...
Un abrazo

i la mà dura.