[energiadecreixent] El llibre d'en Latouche

Marmot Excitat Numeruu marmotsola en hotmail.com
Lun Feb 12 10:11:30 CET 2007

Bones!

sóc en Sergi un del Grup de Defensa del Ter que apareixem de tant en tant
(com el Ter mateix, que va xupat). Per terres osonenques estem organitzant
unes xerrades sobre el Decreixement de cara a finals d'abril. De moment som
tres entitats impulsores. Quan ho tinguem una mica més lligat us enviarem la
programació. En principi seran tres xerrades en dies diferents i
acompanyades d'un exemple pràctic que ja funcioni i que treballi en la línia
del model del decreixement.

Per cert, tinc el mono del decreixement i volia llegir el llibre d'en
LAtouche:
-Serge Latouche, "Survivre au développement. De la décolonisation de
l’imaginaire économique à la construction d’une société alternative",
Editions Mille et une nuits, Paris, 2004

Però a totes les llibreries amb qui he parlat (Catalonia, La casa del
llibre..) l'han d'importar i val una pasta, a part que potser triguen 5 o 6
setmanes. Sabeu si el podria trobar en alguna llibreria o distribuidora de
la kapital?

Sap greu no poder seguir-vos més d'aprop ajudant amb les jornades però m'és
completament insostenible!

Sergi