[energiadecreixent] proposta tríptic

Xavier Perarnau xavierperarnau en gmail.com
Lun Feb 12 09:23:15 CET 2007

Bon dia

Com tots vosaltres soc un convençut de la necessitat del decreixement.
He seguit sempre les reflexions sobre el tema: des del primer informe del
Club de Roma (publicat ja fa més de 30 anys sota l'inequivoc titol "Els
límits del creixement")  fins més recentment el Latouche, l'Alier i
companyia.
Com a membre actiu d'ATTAC-Catalunya sempre he procurat de promoure dins de
les activitats de la nostra associació la reflexió sobre el decreixement.
Crec que la necessitat d'aturar la voracitat desarrollista que les finances
imposen és una qüestió a curt terme de justícia entre els pobles i a mig
terme de supervivència de l'especie.

He estat a la llista d'energia decreixent des del primer moment però mai no
he pogut participar. Igualment he volgut acudir a les diverses reunions i
mai no m'ha estat possible.
Tanmateix he seguit tot el procés d'organització de les jornades i us haig
de felicitar (tríptic inclòs).  Quan tingueu el material definitivament
acabat en faré difusió dins d'ATTAC i altres canals que tinc a l'abast.

Un cop més: felicitacions per la tasca (tant de bo tingues la possibilitat
d' implicar-m'hi amb vosaltres)

El 11/02/07, Stefano Puddu <stefano en faino.com> ha escrit:

> Hola a tothom,
>
> us adjunto la proposta que he estat capaç de plantejar per al tríptic
> de les jornades sobre decreixement.
> Dir-vos en primer lloc que el divendres em va enganxar la grip de mala
> manera i m'ha deixat sense energies i amb la inspiració sota zero.
> No m'he vist capaç d'aventurar-me en el terreny de les il·lustracions o
> d'altres opcions més creatives.
> He estat buscant i mirant fotos i m'he decantat per uns cotxes plantats
> al terra, amb uns nens que hi juguen al voltant o al damunt.
> [...]

Xavier Perarnau