[energiadecreixent] nou programa provisional DECREIXEMENT

Manuel Torres M. mtm en edpac.org
Lun Feb 5 18:04:43 CET 2007

Hola Arnau

Como te comenté la miniintro podría ser esta:

"El forçós canvi de model energètic, productiu, de mobilitat, de consum,
en fi, de vida, és l'excusa perfecta per a reprendre el comandament de les
nostres vides i arrabassar-se’l a qui han fet de l'existència un negoci
exponencial. La crisi energètica que pateix el model econòmic actual
podria donar ales als defensors del lucre per a proposar un sistema que
mantingui la mateixa dinàmica de guany desmesurat."

Que escribì en un artçiculo para Illacrua en verano pasado.
Estça para retocarla o no ustedes deciden.
Gracias y perdona la tardanza...
Salut