[energiadecreixent] L'entesa pel decreixement. Xerrada? Video? debat?

Esteve López estevelopezagmail.com
Dil Des 24 18:28:21 CET 2007

A mi em sembla fantàstic i només puc que felicitar-vos per les vostres
jornades i l'esforç que hi dediqueu.

D'altra banda, teniu algun vídeo per passar sobre decreixement o cal que des
de l'entesa en proposem un? Ja saps que no veig clar que en poden disposar
d'un que tracti el decreixement en tota la seva amplitud. En quant a la
hora, ho comento, però en principi a mi em va bé. No se si algun altre
membre de l'Entesa pel decreixement té quelcom a dir.

Finalment us demanaria que si teniu cap fulletó per les jornades ens el
passeu en format electrònic per proposar-lo com a incorporació al calendari
que mantenim des del nostre web.

Bones festes i salut.