[energiadecreixent] Fwd: L'entesa pel decreixement. Xerrada? Video? debat?

Esteve López estevelopezagmail.com
Dij Des 13 18:36:18 CET 2007

Com podeu veure més abaix, es posposa la xerrada d'Olesa de Montserrat
organitzada per Revolució Verda- Joves d'Olesa.

Estem en contacte i a l'espera de que ens diguin quelcom.

Salut!

---------- Forwarded message ----------
From: Esteve López <estevelopez en gmail.com>
Date: 13/12/2007 17:57
Subject: Re: L'entesa pel decreixement. Xerrada? Video? debat?
To: Oriol Francesch i Llongueras <oriolfll en gmail.com>

No et preocupis Oriol. Nosaltres també ens veiem sotmesos a dinàmiques com
les que descrius: no és fàcil organitzar varis col.lectius i menys amb poc
temps i, sovint, l'espai físic on fer determinats actes és difícil
d'acconseguir. Sense anar més lluny, el dia sense cotxes vàrem tenir forces
impediments per dur a terme les nostres activitats al carrer.

Restem a la vostra disposició per quan creieu convenient i, més enllà
d'això, qualsevol proposta per fer xarxa serà ben vinguda.

Seguim en contacte doncs. Salut.

El 12/12/07, Oriol Francesch i Llongueras <oriolfll en gmail.com> ha escrit: