[energiadecreixent] article sobre canvi climàtic i decreixement

Ruben Suriñach Padilla rubensapangea.org
Dma Des 11 19:19:48 CET 2007

Holes!

Merci per les respostes! A veure, quines fonts d'informació hi posarieu?

Se m'acut: revistes com Opcions, la Fertilidad de la Tierra,
Ecohabitar... Coses més informatives com l'Entesa pel decreixement,
Crisis energética, i práctiques la Xarxa de Consum Solidari, sindinero,
Can Masdeu...

Anything else?