[energiadecreixent] article sobre canvi climàtic i decreixement

Ton> tondalmauagmail.com
Dma Des 11 07:13:56 CET 2007

Per en Ruben,

FELICITATS PER L'ARTICLE!!!. La Plana de Vic et va inspirar.

Crec que aconsegueixes, d'una manera breu i sense gens de "rotllo", situar
el perquè d'aquest canvi d'actitud que des d'ara hauríem de prendre.

Potser, pensant en els lectors que per primera vegada llegeixin aquest
planteig, estaria bé d'afegir-hi algunes webs o llocs on poden trobar més
informació de coses concretes que poden fer a casa seva i en la seva vida de
cada dia per anar canviant l'actitud consumista per l'actitud de la
simplicitat voluntària...

Endavant en el canvi de mentalitat...

Ton Dalmau>

El 10/12/07, Ruben Suriñach <rubensapangea.org> ha escrit: