[energiadecreixent] sobre l'acta al fòrum!!

edu en moviments.net edu en moviments.net
Vie Ago 31 19:56:33 CEST 2007

Hola Laieta!!!

mmmmmmmmm!! no se si va tant bé que posem algunes coses al fòrum, com
x exemple lo de la mani i lo de les enganxines... els ho posarem fàcil
als nostres amics d'aquesta manera..!!!!

Cautelarment ho borro del fòrum!! ja que també el tenim en doc no em
preocupo de carregar-me res!!

:)