[energiadecreixent] quedada per so+electricitat

david en solidari.org david en solidari.org
Vie Ago 31 16:16:02 CEST 2007

Ei gent!
  Sóc el David, que vaig venir l'altre dia a la reunió. En principi
dilluns vindré a CanMasdeu, encara que potser arribi una miqueta més
tard. I per qualsevol altra cosa em podeu trobar en aquest mail o bé
al telèfon 665 49 09 78.
Ens veiem!

David Díaz de Quijano.