[energiadecreixent] proposta de material

Inés Fez edefez en gmail.com
Jue Ago 9 13:40:34 CEST 2007

Hola decreixents!
No soc a Barna i no he pogut col·laborar encara amb vosaltres en
l'organització, però segur que aniré al dia sense cotxes...

En fi, no sé si és massa tard, potser ja sou de vacances, la qüestió és que
tinc una il·lustració que vaig traduir de l'anglés fa temps, potser ja la
coneixeu, que podria servir per fer una enganxina o samarreta, o altres...
en fi, jo l'envie i si no ara, sempre es pot fer servir més endavant o
tornar a canviar el text.
No sé si s'havia d'enviar aquí o al fórum, però tampoc no tenia clar a
quin...

Pel que fa a tot el que s'està organitzant, em sembla molt i molt bé!
Endavant, en setembre ens veurem!

Salut i decreixement!
Inés.