Re: [energiadecreixent] Fwd: ELS ECOLOGISTES TENIEN RAÓ

Eugeni Sans eugeni.sans en gmail.com
Jue Mayo 11 17:50:50 CEST 2006

En/na Dani Codina Alvarez ha escrit:
> Si,.. moltes gracies per l'article. Molt interessant.
>
> Aprofito per escriure aquí una opinió.
>
> Tot això del que parla l'article es preocupant,... però tot ha de
> tenir un origen,.. no crec que simplement tot el mon s'hagi deixat
> portar fins a akest punt. No crec que ens hagin fet caminara el Camí,
> sinó que nosaltres l'hem fet.
> Així doncs,... on es el problema?
> Corrent el risc de ser massa simplista (cosa que no es necessàriament
> negativa,.. vegin-se els virus...), diria que l'origen dels problemes
> es simplement un desequilibri,... un desequilibr entre el creixement
> [...]
Benvolgut Dani

D'acord que el camí l'hem fet nosaltres , però penso que no et costara
gaire feina admetre , que en cap moment nosaltres , la majoria , els
pobres , em tingut oportunitat per atur anse o desmarc anse de la
influencia d'els que al voltant del 1940 i tants , van començar a
treballar en una publicitat capaç de entrar en el cervell de las
persones i així controlar i dirigir les nostres reaccions

Aquesta gent ha triomfat totalment , sobretot per que han mantingut
l'anonimat , una influencia negativa no es pot combatre si no saps d'on surt

En quant a la capacitat d'evolució , segons els experts que al seu dia
vaig consultar , el problema es que l'hem seguit deixant en mans de
l'atzar , hem seguit confiant en que las vivències ens farien
evolucionar , com fan els animals irracionals , i per tant , això ja es
collita pròpia , em donat oportunitat als quatre mal nascuts dels que
parlava abans , de planificar-se una evolució que ens ha portat fins el
punt de que nomes evolucionen ells

Si intento dir-te mes coses , al final no et diré re

Anim