[energiadecreixent] Proposta de Campanya x quan arribem als 80$ el barril

enric enric en moviments.net
Jue Mayo 4 01:38:45 CEST 2006

Hola a tothom,

per completar el missatge de l'Edu, un parell de coses:
- recordar que el grup que ens hem reunit avui és un grup de persones
que ens reunim setmanal o quinzenalment a l'infoespai, sobre el tema
d'energia, i que vem decidir crear perquè moltes persones de les que
acudeixen a la xarxa energiadecreixent i a la web crisisenergetica ho
fan a títol individual i busquen un lloc des d'on actuar.  (per estar a
la nostra llista us podeu inscriure aquí:

Igualment, tenim present de convocar un nova reunió com a xarxa
energiadecreixent, que podria ser d'aquí 3 setmanes o així, després que
passin les accions convocades a Barcelona per la campanya contra
repsol...(un altre missatges sobre el tema arriba després)

Allà (si no ens han sobrepassat els aconteixements, jeje, en aquest cas
cap als 90$;>) podríem parlar també d'aquesta campanya del barril a 80$.

- Per qui vulgui seguir o intervenir en el debat, al fòrum de
crisisenergetica, el fil que comenta l'Edu és aquí:
http://www.crisisenergetica.org/forum/viewtopic.php?forum=11&showtopic=22245

salut!
enric

En/na Eduard Folch ha escrit: