[Energiadecreixent] ENERGIA I SOSTENIBILITAT

Carles Ibàñez carles.ibanez en telefonica.net
Vie Mar 31 19:50:48 CEST 2006

Apreciat Enric,

M’alegra tenir notícia de la creació de la llista “energiadecreixent”,
em sembla molt interessant. L’any passat vaig iniciar una cosa molt
similar, la llista “energia i sostenibilitat”, que distribueixo
majoritàriament a les comarques de Terres de l’Ebre i Tarragona. Si us
interessa us puc incloure a aquesta llista. Formo part també de l’AEREN
i del GEPEC (entre altres entitats), i estic intentant endegar un
treball conjunt (i una coordinació) sobre les diferents organitzacions
que treballen el tema de la crisi energètica. M’agradaria estar en
contacte amb vosaltres i fer una trobada personal per veure si podem
coordinar-nos tots plegats...

Aprofito per comentar-vos que estic organitzant un curs d’estiu de la
Universitat Rovira i Virgili sobre el tema, que tindrà lloc a Tortosa
del 10 al 14 de juliol, amb el títol “energia i sostenibilitat: del
canvi climàtic al pic del petroli”. Us enviaré el programa per a que en
feu difusió.

Salut.

Carles Ibàñez