[Energiadecreixent] Referències bibliogràfiques en marxa!

Eduard Folch eduard.folch en gmail.com
Jue Mar 23 20:55:28 CET 2006

Hola maques i macus!

Aquesta tarda m'he dedicat a fer recerca per la Xarxa i he
buscat referències bibliogràfiques sobre el zenit i el decreixement. De
moment ja tinc una llista bastant llarga de documents, powerpoints, vídeos,
audios i llibres, però encara em queda molta feina per fer! :)  Amb aquesta
llista de recursos tindrem material pel tema de la formació. Quan acabi em
dedicaré a buscar la forma d'aconseguir els llibres i els materials que no
estiguin disponibles a Internet.

Sobre el tema de Santacolomadegramané no se m'acut res, de moment. Però
alomillor aquesta nit, si la son no em mata aviat, m'ho rumiaré! Marta, se
t'acut alguna cosa teatrera per començar? ;P

Apa, una abraçada.

Edu