[energiadecreixent] Jornada Cal una altra economia per salvar el planeta

enric enric en moviments.net
Mie Jun 28 08:49:36 CEST 2006

Molt bones,

Us envio la informació de la III Jornada d'Economia Solidària que amb el
lema. Cal una altra economia per a salvar el planeta, tindrà lloc el proper
dissabte dia 1 de juliol al Centre Cívic Convent de Sant Agustí. C/
Comerç 36 Barcelona.

PROGRAMA
11:30 Arribada i inscripcions. Inici de l'Exposició d'entitats
12 :00 Xerrada: L'economia solidària i la crisi energètica i climàtica -
Daniel Gomez i Jordi Bigues
14:15 Dinar comunitari*
16:30 Teatre: Monólogos de los sentidos
17:00 Fira d'experiències socials i solidàries
19:00 Assemblea de la III Jornada
20:00 Presentació del Video "llavors d'una altra economia" i comiat
* Si us voleu quedar a dinar cal que ho confirmeu al Paco, Tel. 93 310
39 89.

Podeu baixar-vos el pdf amb més informació de les jornades aquí:
http://barcelona.indymedia.org/usermedia/application/7/dipticxes3.pdf

Jo miraré de portar material sobre crisis energètica, i posar-lo en
algun estant si algú s'hi apunta, que m'ho faci saber.

salutacions,
enric