[energiadecreixent] correcció :P

anna soldevila annasolde en hotmail.com
Jue Dic 21 21:57:17 CET 2006

edu,
tal i com et vaig dir jo marxo la segona setmana de gener a mèxic, i torno a
mitjans de febrer.
acabo de llegir el resum de la reunió. conec als de  la nit al dia i si
voleu els hi puc proposar lo del latouche. ja em diràs .. de tota manera és
millor fer-ho quan se sàpiguen dates exactes  i trucar-los una setmana
abans.
estem  en contacte
ptó
anna