[energiadecreixent] Secció de decreixement a sostenibilidad.com.es i mes info

enric enric en moviments.net
Mar Dic 5 23:34:35 CET 2006

Ei Stefano,

la data proposada per la reunió de decreixement és el dia 19.

Deus confondre amb la data de la reunió de l'observatori de crisis
energètica que és el dia següent, el 20 de desembre.

Salut,
enric

En/na Stefano Puddu ha escrit: