Re: [energiadecreixent] decreixement, reunió inici de campanya.

Revista Userda info en userda.com
Mar Dic 5 22:03:27 CET 2006

Podríeu fer les reunions a partir de les 21:00 h?

Com ja sabeu sóc uns dels promotors del decreixement a casa nostra a
través d'Userda, però la feina de subsistència m'impedeix de poder
anar a qualsevol reunió convocada abans de les 9 de la nit. Bé, ja
me'n direu res.

Salut,

Xavier