Re: [energiadecreixent] Secció de decreixement a sostenibilidad.com.es i mes info

Revista Userda info en userda.com
Mar Dic 5 21:53:02 CET 2006

Podries donar el vincle?

Com a material us recordo que es pot baixar el número d'Userda
dedicat al Decreixement, amb una entrevista amb Serge Latouche,
especialment a les pàgines 07 a 11: http://www.userda.com/
NUMEROSANTERIORS/200510.htm).

Salut!

Xavier Borràs